English
|
Deutsch
3D lamp designer
© Veit Götz
About
Gallery
Edit
Feedback
Shop
3D gallery
Stab Vase
nicht käuflich
Vase mit Bauch
nicht käuflich
Spielfigur rot
nicht käuflich
Sinuslampe klein
nicht käuflich
Vase mit Bauch
nicht käuflich
Seeigel
nicht käuflich
Stab Vase
nicht käuflich
Sculpt-screw
nicht käuflich
Feuer
nicht käuflich
Tentakel klein
nicht käuflich
Seeigel
nicht käuflich
Kelch
nicht käuflich
Stiftebox2
nicht käuflich
Tentakel large full
nicht käuflich
Netzröhre verschachtelt
nicht käuflich
Herzlampe
nicht käuflich
Stiftebox
nicht käuflich
Bergkristall-Sinus
nicht käuflich
Stab Vase
nicht käuflich
Phantasie Blume
nicht käuflich
Test 1
nicht käuflich
Netzröhre verschachtelt
nicht käuflich
Lotus
nicht käuflich
Sechskant-Vase
nicht käuflich
Penta-Hepta-Symbiose
nicht käuflich
Netzröhre Stehlampe
nicht käuflich
Lotus
nicht käuflich
Glen Hilyard
nicht käuflich
Lotus
nicht käuflich
Stehlampe
nicht käuflich
Fünfstern-Lampe
nicht käuflich
Herz Ausstechform
nicht käuflich
Kerze
nicht käuflich
Netzröhre
nicht käuflich
Vase mit Bauch
nicht käuflich
Pentagon Schale
nicht käuflich
Sinuslampe klein
nicht käuflich
Gartenzaun
nicht käuflich
Tentakel groß
nicht käuflich
Netzröhre
nicht käuflich
Sinuslampe
nicht käuflich
Rose
nicht käuflich
becher
nicht käuflich
Stiftebox
nicht käuflich
Nebelkammer-Gehaeuse-V2
nicht käuflich
Penta-Hepta-Symbiose versetzt
nicht käuflich
Bienenkorb-Lampe
nicht käuflich
Nebelkammer-Gehaeuse
nicht käuflich
Lotus2
nicht käuflich
Mikado
nicht käuflich
Hepta-Schale
nicht käuflich
Fächervase
nicht käuflich
Vierkant-Vase
nicht käuflich
Edit gallery
Save
Download
Gesture controlling
Invert X
Invert Y
Controll Y
Rotation
Zoom
Nothing
Start
Stop
Rendering Settings
i
3D (Anaglyph)
i
Dynamic light
i
Color Sheme
i
Wireframe
i
Morph edges
i
Opacity
Split STL
i
i
Collums (Y)
i
Rows (X)
i
F. Plug size
i
M. Plug Size
Main settings
i
Name
i
Radius
i
Height
i
frame thickness
Circles out of lamps
remove circle
i
Name
i
Number of lamps
i
Circle-Radius
i
Circle-Rotation
Lamp settings
i
i
Height deviation
i
Radius deviation
i
RadiusX deviation
i
RadiusY deviation
i
Frame thickness deviation
i
Height of the dome
i
dome rendering
i
Lamp rotation
Holes in the surface
i
i
Amount horizontally
i
Amount vertically
i
Hole width
i
Hole height
i
Edge holes width
i
Edge holes height
i
Hole offset (0-1)
i
Rendering accuracy
remove circle
i
Name
i
Number of lamps
i
Circle-Radius
i
Circle-Rotation
Lamp settings
i
i
Height deviation
i
Radius deviation
i
RadiusX deviation
i
RadiusY deviation
i
Frame thickness deviation
i
Height of the dome
i
dome rendering
i
Lamp rotation
Holes in the surface
i
i
Amount horizontally
i
Amount vertically
i
Hole width
i
Hole height
i
Edge holes width
i
Edge holes height
i
Hole offset (0-1)
i
Rendering accuracy
remove circle
i
Name
i
Number of lamps
i
Circle-Radius
i
Circle-Rotation
Lamp settings
i
i
Height deviation
i
Radius deviation
i
RadiusX deviation
i
RadiusY deviation
i
Frame thickness deviation
i
Height of the dome
i
dome rendering
i
Lamp rotation
Holes in the surface
i
i
Amount horizontally
i
Amount vertically
i
Hole width
i
Hole height
i
Edge holes width
i
Edge holes height
i
Hole offset (0-1)
i
Rendering accuracy
remove circle
i
Name
i
Number of lamps
i
Circle-Radius
i
Circle-Rotation
Lamp settings
i
i
Height deviation
i
Radius deviation
i
RadiusX deviation
i
RadiusY deviation
i
Frame thickness deviation
i
Height of the dome
i
dome rendering
i
Lamp rotation
Holes in the surface
i
i
Amount horizontally
i
Amount vertically
i
Hole width
i
Hole height
i
Edge holes width
i
Edge holes height
i
Hole offset (0-1)
i
Rendering accuracy
remove circle
i
Name
i
Number of lamps
i
Circle-Radius
i
Circle-Rotation
Lamp settings
i
i
Height deviation
i
Radius deviation
i
RadiusX deviation
i
RadiusY deviation
i
Frame thickness deviation
i
Height of the dome
i
dome rendering
i
Lamp rotation
Holes in the surface
i
i
Amount horizontally
i
Amount vertically
i
Hole width
i
Hole height
i
Edge holes width
i
Edge holes height
i
Hole offset (0-1)
i
Rendering accuracy
remove circle
i
Name
i
Number of lamps
i
Circle-Radius
i
Circle-Rotation
Lamp settings
i
i
Height deviation
i
Radius deviation
i
RadiusX deviation
i
RadiusY deviation
i
Frame thickness deviation
i
Height of the dome
i
dome rendering
i
Lamp rotation
Holes in the surface
i
i
Amount horizontally
i
Amount vertically
i
Hole width
i
Hole height
i
Edge holes width
i
Edge holes height
i
Hole offset (0-1)
i
Rendering accuracy
remove circle
i
Name
i
Number of lamps
i
Circle-Radius
i
Circle-Rotation
Lamp settings
i
i
Height deviation
i
Radius deviation
i
RadiusX deviation
i
RadiusY deviation
i
Frame thickness deviation
i
Height of the dome
i
dome rendering
i
Lamp rotation
Holes in the surface
i
i
Amount horizontally
i
Amount vertically
i
Hole width
i
Hole height
i
Edge holes width
i
Edge holes height
i
Hole offset (0-1)
i
Rendering accuracy
remove circle
i
Name
i
Number of lamps
i
Circle-Radius
i
Circle-Rotation
Lamp settings
i
i
Height deviation
i
Radius deviation
i
RadiusX deviation
i
RadiusY deviation
i
Frame thickness deviation
i
Height of the dome
i
dome rendering
i
Lamp rotation
Holes in the surface
i
i
Amount horizontally
i
Amount vertically
i
Hole width
i
Hole height
i
Edge holes width
i
Edge holes height
i
Hole offset (0-1)
i
Rendering accuracy
add circle
Surface modulation
remove modulation
i
Force
i
add Force modulation
i
Type
Radius
Devidation X
Devidation Y
Offset X
Offset Y
Rotation
i
Repetition horizontally
i
add X modulation
i
Repetition vertically
i
add Y modulation
i
Absolute value
i
Lamp circle
All
1
2
3
4
5
6
8
9
i
Each circle excepting ...
i
Mathematic function
Sinus
Cosinus
Linear
i
Start position
remove modulation
i
Force
i
add Force modulation
i
Type
Radius
Devidation X
Devidation Y
Offset X
Offset Y
Rotation
i
Repetition horizontally
i
add X modulation
i
Repetition vertically
i
add Y modulation
i
Absolute value
i
Lamp circle
All
1
2
3
4
5
6
8
9
i
Each circle excepting ...
i
Mathematic function
Sinus
Cosinus
Linear
i
Start position
remove modulation
i
Force
i
add Force modulation
i
Type
Radius
Devidation X
Devidation Y
Offset X
Offset Y
Rotation
i
Repetition horizontally
i
add X modulation
i
Repetition vertically
i
add Y modulation
i
Absolute value
i
Lamp circle
All
1
2
3
4
5
6
8
9
i
Each circle excepting ...
i
Mathematic function
Sinus
Cosinus
Linear
i
Start position
add modulation
Close window